Angker | Feesya Zarell Azmi (FIXI)

Angker | Feesya Zarell Azmi (FIXI)

Penerbit: Fixi

Penulis: Feesya Zarell Azmi

Mukasurat: 314 m/s

Tahun terbitan: 2021


"Aku bukan nak marah kau, tapi aku tengah stres. Setiap kali aku teringat Kamisah dan apa yang dia dah buat kat aku, aku boleh control. Marah aku membuak. Selagi aku tak ajar dia, hati aku tak akan luas," ujar Pian sambil mengetap bibir. 


"Kau nak ajar dia macam mana? Nak kasi simen dalam tong?" Kudin bertanya sinis. 


"Taklah sampai macam tu sekali. Itu kerja bodoh."


"Kalau tu kerja bodoh, kerja pandainya macam mana?"


"Kalau aku cakap, kau nak tolong ke?"


"Kenapa pula nak libatkan aku?"


"Sebab hanya kau aka tahu kat mana nak cari orang tu."


"Siapa?"


"Wak Jemin."


"Buat apa kau nak jumpa dia?"


"Bukan ke dulu kau pernah cerita dia tu hebat pasal perempuan?" Pian mengingatkan Kudin. "jadi aku nak mintak tolong dengan dia. Aku nak tundukkan Kamisah. 


Aku nak buat dia tergila-gilakan kat orang rupa macam monyet ni."

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
  • Brand: Fixi
  • Product Code: 9789672328438
  • Availability: In Stock
  • RM21.90