Asrama by Muhammad Fatrim (Buku FIXI Sdn Bhd)

2-3 Days Asrama by Muhammad Fatrim (Buku FIXI Sdn Bhd)
Penulis: Muhammad Fatrim
Subjek: Fiksyen, Malaysia
Keadaan: Bagus
Penerbit: Fixi
Tahun: 2013
288 muka surat
“Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni.” Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia.

“Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la.” Dahlia kurang senang dengan amaran Maria itu.

“Tak, maksud aku...”

Belum sempat Maria menghabiskan ayatnya, Dahlia meningkah. “Kau tengok aje nanti. Lambat ke, cepat ke, akan ada orang yang membalas perbuatan dorang semua tu nanti!” Dahlia bersuara dengan geram.

“Orang kita boleh lawan, tapi kalau yang lain payah sikit.” Maria membidas sambil mengambil daun-daun kecil di hadapannya.

Percakapan Maria membuatkan bulu roma Dahlia mengejut berdiri. “Kau ni, kalau tak cakap benda-benda pelik boleh?” kata Dahlia.

“Bagus la kalau kau faham maksud aku.” Maria senyum memandang Dahlia.

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
Captcha

Stock Status

You can assign custom blocks with custom messages on Out of Stock products only.

  • Brand: Fixi
  • Product Code: 9789670374291 – Asrama
  • Availability: 2-3 Days
  • RM19.90

Tags: Buku Fixi, Muhammad Fatrim