#Cerita Seram by Jarr Nadjmuddean

#Cerita Seram by Jarr Nadjmuddean
Authors: Jarr Nadjmuddean
Subjects: Fiction, Horror, Malaysia
Condition: Good
Publisher: DuBook Press
Published: 2012
Paperback, 124 pages
Buku power #CeritaSeram ni korang kena beli. Takde alasan.  – @mujahidmokhtar

Tengah baca buku kau. Semalam duduk hotel Batam sengsorang. Stop baca. Takutttt! – @tokrimau

Buku ni aku baru baca sikit tp dia punya seram sampai rasa ada setan kat sebelah. – @AbgAdnan

Seram jugak nak tido bila baca #CeritaSeram malam2. – Hidayah Ariff (Facebook)

Aku baca Bismillah terbakar buku tu Jarr. – @syahirwahid

“Aku harap buku ini akan “keramat hidup” seperti buku-buku Tamar Jalis dan Tok Awang Ngah.  Ingat, mulakan dengan Bismillah. Kalau memandu malam-malam dan ada orang tahan, jangan berhenti sebab itu mungkin perompak, bukannya hantu. Manusia sekarang lebih hantu daripada hantu itu sendiri sebenarnya.” – Tok Awang Mut

 

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
  • Brand: Dubook
  • Product Code: 9789671105788 – #Cerita Seram
  • Availability: In Stock
  • RM18.00

Tags: Jarr Nadjmuddean, Malaysia