For self-pickup, please wait until we email you when your order is ready — usually within 3 working days. ❤️

Asrama (Bestseller Fixi) by Muhammad Fatrim

Asrama  (Bestseller Fixi)  by Muhammad Fatrim

Tajuk: ASRAMA (Bestseller Fixi)

 

Penulis: Muhammad Fatrim

 

Mukasurat: 288

 

Penerbit: Buku Fixi

 

ISBN: 9789670042114

 

Harga: RM24.90

 

 

Sinopsis:

 

Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni.” Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia.

 

Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la.” Dahlia kurang senang dengan amaran Maria itu.

 

Tak, maksud aku...”

 

Belum sempat Maria menghabiskan ayatnya, Dahlia meningkah. Kau tengok aje nanti. Lambat ke, cepat ke, akan ada orang yang membalas perbuatan dorang semua tu nanti!” Dahlia bersuara dengan geram.

 

Orang kita boleh lawan, tapi kalau yang lain payah sikit.” Maria membidas sambil mengambil daun-daun kecil di hadapannya.

 

Percakapan Maria membuatkan bulu roma Dahlia mengejut berdiri. Kau ni, kalau tak cakap benda-benda pelik boleh?” kata Dahlia.

 

Bagus la kalau kau faham maksud aku.” Maria senyum memandang Dahlia.

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
Captcha
  • Brand: Fixi
  • Product Code: 9789670042114
  • Availability: In Stock
  • RM24.90

Tags: Buku Fixi, Muhammad Fatrim